SebnemRasit Kızlar şimdi normal veya sezaryen olması belli değil şuan süreç normal ama, şimdi normal doğumdan sonra veya sezaryenden sonra korse kullanılıyor mu doğumdan önce mi almalıyım yoksa sonra mı ?
prematureannesi_ SebnemRasit bende almıştım hamilelikten önce şuan kullanıyorum dünde bir tane yenisini aldım
Nur_089 Sezeryandan hemen sonra kyllanılmaz canım hem doktor tavsiye etmiyor hem zaten dikiş yerleri acıyor ben ilk gebekigimde sezeryan olmustum yanlıs hatırlamıyorsam 7-10gun sonra kullandım