Kızlar gece uyuyurdum adet sancı ve bel ağrısıyla uyandım böyle bacak aram ısınır gibi oldu adet olcakmış hissi vardı neyse tuvalete kalktım ondan sonra tekrar yattım bi 5 dk sonra geçti ağrı endişelenmelimiyim bilmiyorum neden böyle oldu sizce normal birşeymi bi an korktum acaba sancımmı başladı bu durumu yaşayan varmı