incitanesi_ Kızlar merhaba dün sağlık ocağına kan verdim beklemedeyim öğlene doğru belli olacak. Sizler ne durumdasınız? Yeni öğrenen oldu mu 🌸 dr arayisina giren var mi🙆♀️
kbra19 incitanesi_ bende dün ve bugün kaset test yaptım silik çizgi var ikisindede adet günüm bugün 3+3 oluyorum bende yarın kan vereceğim
Deletedmom_85 Hayırlısı olsun inşallah. Adetinizde gecikme oldu mu? Birde testte pozitif gördünüz mü?🥹
kbra19 incitanesi_ 24 günde canım sen kaç günde oluyorsun Senin testine bakabilir miyim resim atabilir misin