TugbaKnalada Ezgi92 n11 de indirim vardı 160 tlye aldım. Sürekli Googleye yazıyordum fiyat aratttırdım. Uygun denk geliyor
esmaozan mustela tm iyi ama bnce cok pahali fazla abartmamak lazm bende nıvea nın urunlerini aldm inş guzel olur arkdaslarm onermisti 😉