32+3 olduk. Mutfakta bulaşıkları yerlestirirken dolaba uzandım biraz zıplar gibi yaptım kapağı kapatabilmek için etraftan da çok duydum aman yüksek yerlere uzanma bebeğin kordon kopar bebeği kaybedersin felan die şuan çok kötü hissettim kendimi öyle bir acı agri hissetmedim birsey olmaz değil mi hemen