Hilal2905 bende özellikle son haftaları bekledim temizlik için tekrar uğrasmayayim diye. Annem çok yakın bana ama ondan yardim istemem 60 yaşına gelmiş kadını neden yorayım, bebek olduktan sonra yardimci olacak zaten. Eşim de çalıştığı için yardımcı olamıyor. Temizlikçide çagirmam yaptiklari işi begenmiyorum, arkasindan kendim yapacaksam ne gerek var. Kendim katagorize ettim yapiyorum yavas yavaş, içime sine sine hem hareket etmis oluyorum hem işlerimi yapiyorum. Herkesin düşüncesi farkli tabi benim genel durumum çok şükür iyi olduğundan yapabiliyorum tabi