Doktorum bugun şöyle bir mesaj attı ;
Sevgi hanım merhabalar ikili testimiz Down sendromu için düşük riskli çıkmıştı ama dört testte Diğer testimizde 10.000?de 1 çıkan olasılık, 102 de bir olarak gelmiş ve bu bizim için yüksek risk demek bu sonuçla size amniyosentez öneririm
Yaptıran var mı ? Yaptırmam gerekiyor mu gerçekten canım çok sıkıldı. Ne yapacağımı bilmiyorum😔