Arkadaşlar günaydıııınn ☀️☀️ Dün 38+0da ilk defa çatı muayenesi oldum 2cm açıklık vardı. Doktorum muayenenin doğumu tetikleyeceğini söyledi yarın için yatış verdi sabah 7buçuk gibi hastaneye gelin suni sancıyla başlatalım doğumu dedi. Biz 35den beri 3 günde bir kontrole gidiyorduk bebek kilosu yüzünden bir haftadır da aynı kilodaydı 2400, doktor bekleyip riske atmanın anlamı yok dedi. Dışarda daha iyi beslenip kilo alacağından bahsetti. Bebek minyon olduğu içinde doğum kolay olur diye düşünüyorum zaten aksilik olursa sezaryene döneceğiz dedi. Hastaneden geldiğimizden beri ara ara Duşa girip belime sıcak su tutarken bacağımı duvara kaldırıp esneme hareketleri ve squat yapıyorum açılmamı tetikler mi bunlar suni sancıdan biraz korkuyorum da 🥹 bu arada sancılarım da var adet sancısı gibi