Btlll07 Bu sabah karnımda hafif gerilme hissettim parmak uçlarımla olan yere bastırdım ve bir iki kez pıt pıt diye dokunma hissettim.İkinci gebeliğim bu kadar erken hissedilir mi başına gelen varmı çok heyecan verici bu duyguyu özlemişim 🙈🥰
ardaada Btlll07 benim ilk emin olduğum hareketler 18-19. Haftalardaydı. O haftalarda doktora sorduğumda daha çok gaz sancısıdır hissemezsiniz şimdiden demişti. Ama ben ilk hareketleri dediğiniz gibi pıt pıt diye hissettim o nedenle bilemiyorum:)
Btlll07 Haticebagci sende ilk gebeligine göre erken hissetmişsin doktorları dinliyorum hep 16 18 20 haftalarda diyolar ama ben hissettigime eminim🥰
Btlll07 ardaada 18.19. haftadamı ufak ufak hissettiniz.Sabahtan beri ayni yere dokunuyorum birdaha o his olmadı😒
Gns-gur Haticebagci benim iki düşüğüm var suan 14 hafta 3 günlük de benim karnımda böyle gıdıklanma oluyor bazen bu mu acaba bebek hareketi anlamıyorum ki
Fadimegll321 Gns-gur benim de iki düşüğüm var çok şükür şimdi 15+2 bende de hafif hafif kelebek uçuyormuş gibi de oluyor bazen 🥰😂
Btlll07 Gns-gur gerilme gibi bisey olunca olan kısma 4 parmagimla bastırdım ben o sekilde hissettim parmak ucuma deydi 2 kez ama normalde gaz oldugundaki dolanmayı andırıyor o his dışardan veya elinizle normal dokundugunuzda anlayamazsınız
Gns-gur Btlll07 ben böyle dinlendiğimiz zaman sol tarafımda böyle bir yerde gıdıklanma seyirme gibi oluyor ama bilmiyorum artık hareket mi hayırlısıyla kucağımıza alalım hepimiz
Btlll07 Gns-gur aynen bende sol tarafımda bunları hissediyorum tamda tarif ettiğiniz gibi amin en önemlisi sağlıklı kucağımıza almak ama onun öyle varlığını hissettirmesi çok güzel 🥰🙏
Gns-gur Fadimegll321 sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim peki düşüklerin sebebi ni araştırdın mı iğne vuruyor musun