Dün gece post açmıştım dün nişanım geldi sabah sancılarımda başlamıştı 1 cm açıklıkla eve gönderildim kızlar gece 4 ten beri 5 dk da bir 10-20 saniye süren ağrı giriyor adet olduğumuzda giren ağrının biraz daha şiddetlisi uyuyamadım delircem ilk gebeliğim çözemiyorumda ne olduğunu. Birde pembe akıntım devam ediyor hatta artık nerdeyse su gibi gelmeye başladı çok geliyor. Ne yapmalıyım hastaneye gideyim mi doğum mu başlıyor demek bu acaba sancı nasıl oluyor bi fikrim yok