Kedilitazeanne1 Ben sema hanıma gitmeyi çok memnun olduğum halde bıraktım ,ama memnun kalacağım başka doktor bulamazsam yine giderim kendisine ,dediğim gibi hastaneyi sevmiyorum, ilgi alaka genel olarak iyi değil, sadece Sema hanım ve asistanı çok ilgililer, ama hastaneye gidince sadece onlarla değil başka kişilerle de muhatap oluyorsunuz haliyle sinirlerim hopluyo 😂