Canlarım ben Eskişehir şehir hastanesine gidiyorum Ekim 14 de randevum vardı doktorum tahlil istedi ve bana 2hafta sonra gel dedi tahlillerim çıkmış ve cok rahatsızım bugün 34 haftalık oldum gidersem randevusuz bakılıyor mu bu konuda bilginiz var mıı lütfen uyumayan varsa bana bu konuda bilgi verir mi