Hilalasena Stres yapmayın. Bebeğinizi düşünüp kafanızı meşgul edecek bişeyler bulun. Rezene, anason, humana çay, maltana içecek, dereotu, bol yeşillik, bol su. Bunları da deneyin. Benim ilk gün göğüslerim bile şişmemişti üzüntüden. Hemşireler hastanedeki kadın doğumcu süt gelmez dedi. Kendi doktorum bana herşeyi dene ve 2 saatte bir yarımşar saat sağmaya çalış dedi. Ertesi gün geldi. 2 saate bir sağarsanız da gittikçe artar. Akşam da sağmayı unutmayın. Geçmiş olsun.