Merhaba kızlar nasılsınız ? Bugün hastaneye gittim renkli fotoğraf çektırmek ıstedım bebeğimin doktor da yarın gel yapalım kaç haftalıktın dedı 23 ahafta oldum dedim normalde geç kalmışsınız bu işlemı yapmak ıcın ama deneyelim dedi yüzünü falan gösterirse yaparız dedi..sizce de cok mu geç kaldım bu fotoğraf ıcın ?