Hanımlar 36+3 haftalık hamileyim ben belimin ağrısını dayanilmaz görüyordum ama sağ popo tarafım o kadar kötü agriyorki nasil anlatsam bilmiyorum hareket edemiyorum aniden bagirasim geliyor ağrı girince çok şiddetli sol tarafta bişey yok sadece sağ yan kısmım çok kötü kramp giriyor değişik bir ağrı bunu yaşayan var mi merak ediyorum