Cemssceren Kızlar biri şu konuya açıklık getirsin lütfen. İnternette biri demiş sağlıklı faydalın için biri demiş düşük yapar erken doğuma sebebiyet verir biri demiş gaz sancısını yatıştırır için kafam karıştı valla
Semanur21 Cemssceren kesinlikle her bitki iyi değildir doktoruna danışmadan içmemelisin ve orda burda kimin ne dediğinede bakma bi can taşıyosun bazı insanlar çok basit bakıyo buna evet çok faydalı bitkiler var ama gebelikte içilmiyor doktora sorulmalı muhakkak
Ellia Ben her gece nane ve ya papatya içiyorum canım çok şükür iyiyim 12.haftadan sonra başladım içmeye normal siyah çay tüketmemeye çalışıyorum.