Eliifaslii 35 +3 deyiz aşırı derecede Korkuyorum ve normal doğum sezeryan ikiside gözümde aynı hiç doğum yapmadım ilk bebeğim ve arada bi vajinama bi sancı giriyor ve artık bebeğim kıpırdadıkça sancı oluyor bu doğum sancısımı bilmiyorum
Sare_benan Eliifaslii Doğum sancıları dinlenince geçmeyen ve belli aralıklarla olandır. Korkma akışına bırak çektiğin acıların sonunda bebeğine kavuşmak var böyle telkin et kendini 🌸rabbim kolay doğumlar nasip etsin tüm hamilelere ❤️
Deletedmom_1003 Eliifaslii Seni çok iyi anlıyorum bir hafta öncesine kadar aynı duygulardaydım.Rabbim onu bir şekilde çıkarıyor.Yardımcın olsun Allah,dua et🙏🏼
Ellia Braxton hicks kasılmaları olabilir canım doğuma alıştırma kasılmaları bence korkma sen rahat ol ki hersey kolay olsun kendini endişelendirsen kasarsan hersey çok zor olur 🌸