Selam Kızlar 14+5 haftalığız. Bugün arabamız park halindeyken eşim çıktı dışarı bişeyler almaya ben arabada tektim ön koltukta oturmuştum birden çok şiddetli şekilde arkadan biri arabaya çarptı ben şoka girdim çok kötü oldum aşırı korktum tir tir titriyordum yani öne doğru savruldum ama karnımı felan bir yere vurmadım şükür ama asıl mesele korku. Aşırı korktum korku iyi değil derler genelde gebelikte bide üstüne bebeğe bişey oldumu korkusu da eklendi ayrı bir stres çok kötü oldum🙁 hemen hastaneye gittik baktılar çok şükür bir sıkıntı yoktu kalbini dinledim miniğimin rahatladım biraz doktor yarında yine bir doktora görün dedi.İçim rahatladı biraz ama yinede korkuyorum bişey olmaz değilmi bebeğime? Yani çok şükür bir sıkıntı yok kanama felan vs zaten karnım çarpmadı da sadece çok korktum varmı böyle bir durum yaşayan düşüncelerinizi yazarmısınız beni rahatlatacak bişeyler söyleyin😣