Senacnl Kızlar 16. Haftalık hamileyim yorulduğum zaman şiddetli bel ağrım oluyor yürümekte ve ayağa kalkmak da zorlanıyorum, parol içsem saçma mı olur bu şikayete kullanabilir miyim
elaymoms Senacnl bel ağrısına iyi geleceğine sanmıyorum. Ben eşime masaj yaptırıyorum geceleri uyumadan önce iyi geliyor veya ılık bir duş . Bence elinden geldiğince ilaç kullanmamaya çalış bebeğin için ☺️
BBuseY Benimde ağrılarım olıyordu şuana kadar hiç kullanmadım parol en iyisi bol bol yürüyüş canım nasıl azalıyor göreceksin ..