Canimtuanam Lütfen hanımlar fikirlerinizi bekliyorum, aklımızda 2 isim var en başından beri kız olursa Tuana erkek olursa Tuna diyordum. Kız oldu ve şu an kime Tuana koymayı düşünüyoruz desem yüzleri değişiyor. Daha güzel isim önerebilir misiniz lütfenn :))
Simya Canimtuanam yiğenimin ismi tuanna rümeysa ve o kdr akıllı uslu bi cocuk ki bizde rümeysayı fazla bulmuştuk iki isimde uzun soncuts ama cocuk tuannayı seçiyor ve anlamıds güzel ayrıca kime ne isimden senim çocugun sonucts ayrıca anlamıds cok cok güzel
cicekkk001 Bizim de Allah nasip ederse kızımız olacak ve adını ılgın sare koyacağız 🥰 Ama bir diğer isim olarak hazal da hoşuma gidiyordu 😍