18 haftalık oldu geçen hafta kontrolde idrarımda enfeksiyon çıktı ilaç kullanıyorum. Bikaç gündür de alt karnımda bi sancı var idrarımı hatta büyük çişimi yaparken bile biraz ağrı hissediyorum normal mi enfeksiyon kaynaklı mı tekrar doktora mı görünmeliyim korkuyorum 😭