Mervfrt1 Kızlar tecrübeli olanlar lütfen iyi kötü herşeyi yazın karar veremiyorum bi türlü ilk doğumum genel oldu ama bayılmak istemiyorum bu sefer çok zor ayılması kendine gelmen felan ama ayıkkende nasıl olur bilemedim 😅
Bsrakyc59 Mervfrt1 ilk gebeligimde spinal oldum. Sinek ısırığı kadar acıdı iğneyi yaparken. Ve bebeğimin her anına şahit oldum. Rahatla emzirdim 🙏 bence kesinlikle spinal
Elifdemir2134 Mervfrt1 iki hamileliğim de tam uyuma oldu şimdi 3. Gebeliğim anestezi doktoru ile konuştuk belden uyuşturma daha iyi dedi sana da sakinleştirici veririz falan dedi ama benim ödüm kopuyor ya hissedersem ya bişey görürsem korkudan ölürüm yeminle bende bilmiyorum ne yapacağımı accayip korkuyorum ya
Smyye1B Mervfrt1 Kesinlikle Spinal 🤌🏻 Mis gibi agzirim sızım olmadı bebeğimide öptüm kokladım çok güzel bir dogumdu yine olsa yine aynı doktordan aynı doğumu isterim 😇
AzraFarah Mervfrt1 ben genel oldum, uyandığımda ağrılarım çoktu bebeğimi gözüm görmedi ağrıdan. Ama spinalden korkuyorum, hissedersem panik anıyla bayılırsam diye korkuyorum
Elifdemir2134 Bsrakyc59 acıyı geçtim de yani o olmuyormuş zaten ama hiç mi korkmadın hissetmedin onlar orda kesip biçerken ölecem korkudan 😢
Prenses34_annesi Bsrakyc59 belden vuruyolar ya hani iğneyi acıyor mu çok 😂yani birde rahat emzirmişsiniz normal doğum gibi mi demek istediniz bir nevi normal doğumdan sonra süt daha kolay gelir derler ya o anlamda sordum
Bsrakyc59 Elifdemir2134 yok korkmadım. Tek duam kızımı kucağıma almaktı zaten dokunmalari haricinde hicbisey hissetmiyorsun.
alisinannesi10 Bende spinal oldjm doktorumla dedikodu yapa yapa anestezicilerle sohbet ede ede oldum. Bi 2ü dk sürdü sonra oğlumu kucağıma verdiler ağlamasına herşeyine tanık oldum öptüm kokladım çok güzeldi 😍 6 saat sonra da ayağa kalktım yürüdüm ne kadar yürüyüş o kadar çabuk toparlanma
Mervfrt1 AzraFarah genel çok rezillik ya valla ben kör oldum sanmıştım çocuğumu hiç görmedim ağlıyodum kör oldum diye 😅
Babyozi21 Mervfrt1 İlk doğumu genel anestezi ile oldum çok zor kendime geldim anesteziden ayrılmam zor oldu o yüzden ikinci gebeliğin şu anda kesinlikle Spinal olacağım her anına şahit olmak istiyorum ilk çocuğum da göremedim odaya geldiğinde ağrı dan onu emzirmek bile zor geldi bana ama Spinal de öyle bir durum olmuyor muş birtık geriliyorum her şeyin farkında olacağım için tamamen uyumuycam için ama onun doğduğuğını görmek istiyorum o yüzden kesinlikle Spinal
Mervfrt1 Babyozi21 bende onuda çok merak ediyorum denemek lazım bi 😅bebeğimi görmek isterim içim rahat olur en azından
alisinannesi10 Mervfrt1 oda doktor ve ekibinin tecrübesine kalmış.. 😊 sağlıklı şekilde hayırlısıyla kucağına alasınız inşallah 🙏
AzraFarah Mervfrt1 kör olmak değil benimkisi ağrım o kadar çoktu ki ölmek ister gibiydim. Kızımı getirdiler ama böyle anlatılan gibi bebeğimi kucağıma aldığımda herşey bitti onu kokladım falan diyorlar ya bende öyle bişe yoktu ya,çekilin canım acıyor diyordum.
AzraFarah Mervfrt1 bilmem hiçbir şeyi görmemek,sonda takılma işlemi,biraz uyumak bana daha iyi gelmişti ama doğumdan sonra öyle olmadı. Doktorumla konusucam doğuma yakın,o daha bilgili ve tecrübelidir bu konuda. Kararı ona bırakıcam
Bsrakyc59 Prenses34_annesi yani şöyle süt hemen gelmedi tabiki. Tamamen gelmesi eve gidip duş alıp uyuduktan sonrayı yani 3 günü buldu diyebilirim. Belden vuruyorlar iğneyi ve dediğim gibi sinek ısırığı kadar acıdı
misirveannesi Mervfrt1 ay 2. Doğumumu da spinal yapcam allahın izniyle. Cok rahattı. Bir iğne sonra ayaktan ısınmaya baslama gerisinde sıfır acı :) hayatımın en güzel anı kızımın ilk ağlayışını duydugum ilk gördüğüm andı. Bu arada sıfır acı ama cekiştirmeleri vs hissediyorsun hatta bebeği cıkarırken baya bastırıyorlar filan ama sadece sallanıyorsun hiç acı yok. Benim yanımda hemşire vardı telefondan resim flan gösteriyordu muhabbet ediyorduk cok rahat geçti. Bebek cıktı yarım saat daha ameliyat devam etti sonra bitti gitt 1 haftada tamamen ayaklandım tavsiye ederim