Bende duphaston kullandım 10 gün sabah akşam olarak. Sonra beklemeye geçtim bugün tam adet günüm sabah toz pembe gibi bi kanama geldi ve afedersiniz o kan bekledikçe kahverengi olmuş pedim azıcık bir bölge acaba yerleşme olabilir mi bilen varsa yazabilir mi. İlk doğumumda böyle bi yerleşme kanaması yaşamadım ama acaba öyle bişey mi. Sabahtan beri yüz kere ped dolardı normalde