Alparslannannesi
Teşekkür ederiz inşallah sağlıkla önce rahmimize sonra kucağımıza gelsin miniklerimiz 😊 biz şimdi 16+4deyiz erkekmiş bebeğimiz her şey yolunda.
Emek bey işini çok iyi bilen bir prof. . Soru sormaktan çekinmeyeceğiz, tane tane anlatan ( sadece kısık sesli knuşuyor maskeler de işi zorlaştırıyor ama odası sakin olduğundan anlaşabiliyorsunuz ), soruları geçiştirmeyen bir doktor ki konuyu bilmeyen bizler için bu zaten çok önemli. Ben çok güvenmiştim emek beye, gerek polip ve perdemi direk görmesi, gerek ilgisi, ameliyat vs kısmında da sorun yaşamadım umuttepede.
Bize bi kağıt verdi ilk bşvurduğumuzda,
-Ben tek çocuğum ve tüp olacak diye; kromozom testi istedi ( derince araştırma hast.den ücretsizdi ssnırım)
-rahim filmi ; tüplerde ne var yok rahim iyi mi görmek için ( konradda ilaçlı 1600 tlydi, çok kolay bi işlem)
-kan testleri
-sperm testi ( eşimde sıkıntı yoktu yaptırmıştık başka hastanede önceden ama evraklar için yine de istediler)
-ameliyat için anestezi onayı
-ameliyat günü onlar adetime göre aramıştı
Bu arada umuttepenin kan ve spermde araştırdığı şeyler daha fazla, her şeyine bakıyorlar.
Ameliyat sonrası kontrolüm iyiydi. Ama bayram ve seminerler vardı 2 ay sonra yeni yumurta toplsnacak yazmışlardı kapıya. 18 temmuzdan sonraya geliyordu. Ben o ara hamile kalmışım.
Direk tüp bebek işlemini bilmiyorum ama gördüğüm kadarıyla;
İlaç veriliyor yumurta geliştirmek için her gün gidip büyümüş mü diye bakıyorlar. Büyümüşse anesteziyle alıyorlar. Sonra 3 5 gün içinde döllenirse geri bize ekliyor bebeği. Tutunursa devam. Olmazsa yine aynı döngü devam ediyor.