Kizlar 36+6 oldum rutin kontrol hastaneye gittim nst yüksek sancı cikti yatış verdiler.Kontrol altına aldılar her nst den sonra açılma var mi diye bakıyorlar.Bunu yaşayan var mı ve ne kadar süre devam etti ya da böyle bir durumda ne kadar süre sonra doğum yaptınız?