Nilay_09 32+4üm benimde bebiş normal doğum pozisyonunu almış. Fakat suyumuz biraz fazla, doktor bisonraki kontrol için haftaya çağırdı :/ 53kg ile hamile kaldım şuan 66kg oldum. Yediklerine dikkat etmem gerektiğini söyledi :( (normalde 53den 54e çıkamazdım gece bile kalkıp makarna yerdim)
Bebişin hareketleri çok sert sizde de durumlar aynı mı?