Kızlar öncelikle merhabalar ilk gebeliğim 34+4 oldum bebişin ilk hareketlerini hissettiğimden beri çok az ve güçsüz hissediyorum bazen günde bir kere filan güçlü vuruyor. Şu aralarda hep öyle devam ediyor artık hareketlerinin güçlenmesi lazım değilmi yada bikaç hafta sonra dahada güçlenirmi tecrübesiz olduğum için tereddütteyim. Doktor herşey yolunda diyor acaba benim bebiş tembelmi sizlerde durum nasıl?