Olmayacak şey yok. Mecbur girmek zorundaysanız diğer ihtimalleri bir kenara atalım. Zor olacağını biliyorsunuz,nasıl kolaylaştırabilirsiniz ona bakalım.
Öncelikle doktorunuzla bu konuyu konuşun ve sınav günü İçin iğne olarak bir ağrı kesici vurdurun. Haplardan daha iyi gelecektir. 2. Olarak ped değil depend takın. İçiniz rahat olur. Ve bence korse giyin. Korse oturmayı gerçekten kolaştırıyor. Sınav yeriniz önceden belli olacaktır. Ziyaret edin. Oturacağınız masa sandalye nasıl. Eğer ilkokul vs düşerseniz daha küçük sıralar gelecektir rahatsız olabilirsiniz. Ama sandalye sistemli sıralara denk gelirseniz çok daha rahat. Sınav yerine erkenden gidin. Kapıda güvenlik ve kontrol eden görevliler olacaktır. Onlara durumunuzu aktarın. Yanınızda sırtınıza koymak için bir yastık götürün. Sezeryan olduğunuzu ve oturmadığınızı anlatın. Yaslanma ihtiyacınız olduğunu ama bunu destekli yapabildiğiniz söyleyin. İnsaflı birilerine denk gelirsiniz umarım ve kabul ederler. Gözetmeninize yastığı onlar verir. Kasım ayı, soğuk da olabilir sıcak da olabilir. E lohusa teri de malum. Hasta olmayacak şekilde giyinin. Hırkanız da olsun bunalıp çıkardığınızda sizi üşütmeyecek bir üstünüz de olsun. Ve bir an önce ayaklanmak istiyorsanız bol bol yürüyün. Yürümek sizi daha iyi hissettirecek. Umarım sağlıkla dünyaya gelirler hemen ayağa kalkarsınız. Sınavınızda şimdiden başarılar.