Teyzeleri yarın inşallah oğlumla kavuşuyoruz. Sabah sezeryan randevum var. Doktorumla 39+1 de çatı darlığı nedeniyle sezeryanla doğurmaya karar verdik. Hem anne olmak, bir bebeğin sorumluluğunu almak, iyi bir anne olma telaşı beni korkutuyor, binlerce ihtimal aklıma gelip duruyor hem de artık çok özledim. Hiç görmediğim hiç tanımadığım bir insanı bu kadar hasretle bekleyeceğimi hiç düşünmezdim. Hamileliğimi öğrendiğim ilk haftalardan beri bu uygulamadayım. Hepinize dualar ettim, hikayelerinizi okudum, dinledim. İlk hamile kaldığımda hiçbir şey bilmiyordum. Anne olmak bana çok uzak geliyordu her şeyi burda okuyarak, sizin deneyimlerinizden öğrendim. Yarın oğlumla kavuşuyoruz inşallah teyzeleri dualarınıza ihtiyacımız var. Oğlumu hayırla sağlıkla huzurla kucağıma alıp büyütmem için dua edin lütfen. Allah hepinize bebişlerinizi sağlıkla kucaklarınıza almayı nasip etsin 🌸 iyi geceler 🌸🌸