bademli_puding 1072PINAR sabahları bende sarı su gibi kusuyorum canım bende de ekşi bi tat oluyo ağzımda bazen 🤢
bademli_puding A_syma bende öyle yapıyorum canım bide kustuktan sonra zaten o ağızdaki iğrenç tat birşeyler yeme içme isteği oluşturuyo bende sırf o tat gitsin ağzımdan diye
A_syma bademli_puding Mecburen bulansada yiyorum. Yiyemedigim birgun sekerimi ölctüm. Aclik 50ydi bayilmaya ramak kala. 😂 o daha kotu bulanti zaten gecmiyor. Yemeye zorluyorum kendimi oyuzden.
MeralMine 1072PINAR evet safra sıvısı o .başucunuza çubuk kraker koyun. Gözünüzü açar açmaz uzanır halde yiyin 3-4 tane bastırır