Citlembikannesi Merhaba. Bugun 12. Haftaya girdim ama 2 gündür kasık ağrım ve otururken kasığımda batma var. 4. Haftadan beridir düşük tehlikesi olduğundan yatıyorum. Acaba 12. Haftada benimle aynı belirtileri yasayan var mi ? Yoksa ben mi evhamliyim 😐
Kayaozge Citlembikannesi Ben de 17+1 haftalığız çok şükür benim düşğk tehlikem yoktu ama bende de kasık ağrısı var ki bu hala da devam ediyor doktoruma sorduğum da korkmam gereken bi durum olmadığını söyledi bu ağrılar normalmiş yani sizde kendinizi korkutmayın 😊
Bebiiii Citlembikannesi bende aynen senin gibi kramp tarzinda kasıklarımda batma ignelenme hissediyordum bazen dayanılmaz oluyordu doktora gidiyorduk. benimki daha uzun sürdü inş sende öyle olmaz . 5. aya kadr uzandım pek birşey yapmadım ama çok ağrım oluyordu.ama doktor zaten bana riskli demişti. Düşük tehlikesi var buna hazır ol demişti açık acik. Veeee şuanda 24. Haftama giriyorum iyiiz çok şükür atlattık bu zorlukları tehlikeleri sende dikkat et uzan istirihat et stres yapma doktorun seni sıkı takip etsin. İletişimde olun
Citlembikannesi Bebiiii 2 haftada bir kontrole gidiyorum ama yine de elimde olmadan evhamlaniyorum 🙈 bir de sanırım insan yattikca kendini daha da dinliyor 🙈 surekli birseylere takiliyorum