melikeaynrr Evet kızlar dediğim gibi kontrole gitdiğim gün doğum oldu 38. Haftam bitmişti 26 Eylül kontrolüne gittim eşimle kayınvalidemle o gece de çok zorlamıştı bebeğim beni hep bir yerlerde toplanıyordu ağrım oluyordu yataktan doğrulamıyordum bile hatta eşim acaba doğurur musun bugün falan dediğinde daha günümüzde olmadığını hiç sancım olmadığını söylemiştim Benim tosbik oğlum karar vermiş gelmeye çoktan 2-3 gündür hareketlerinde de azalma hissediyordum doktor kontrolünde oğlumun 3 kg 900 gram olduğunu öğrendim hatta doktorum karnımın büyük olduğunu ve daha fazla bile olabileceğini söylemişti NSt Sonucu ve çatı muaynesi sonunda hareketlerinde azalma ve ben de hiçbir belirti olmadığı için doktorum daha fazla bekletmek istemedi ve sezeryan yapmaya karar verdik( bana yine tercih senin ama normal doğumu beklersek senden imza alarak yaparım normali de dedi çünkü minyon biriyim /1.55 boyum🙈) saat Sabah 10 da eve geldik ufak bir beden temizliği yaptım çantalarım zaten hazırdı toplandık ve saat 1:30’da hastanedeydik çok korkuyordum ama kimseye belli etmek istemedim soğukkanlı davranmaya çalıştım gerçekten de ameliyata girene kadar gayet soğukkanlı davrandım iğneden korkan ben damar yolu açılırken sessizce bekledim gülümsedim hatta annemle kayınvalidemin bile gözü benden daha çok doldu O dışarda elimi tutmaya bile utanan eşim(kendisi biraz ağır abidir🤣 koluna girerim) yanımdan hiç ayrılmadı onunda gözleri hep dolu doluydu teyzemler kuzenlerim eltim görümcem tüm sevdiklerim yanımdaydı sonra ameliyathaneye gideceğim yatağa görünce bir titredim ama yine kimseye hiçbir şey belli etmedim Sakin sakin kedi gibi yatağıma bindim ve ameliyathanenin yolunu tuttuk gerçekten çok soğuk bir yer gerçekten hiç ameliyat olmayan biri olduğum için hatta hayatımda hiç dikiş bile atılmadı ne elime nede başka bir yerime İnsan biraz ürküyor o şıklar üzerine doğrulduğunda çok şükür ki hiç ameliyathanemde erkek olmadı Allahıma şükürler olsun zaten sonrasını hatırlamıyorum kızlar😁😁😁kendime geldim hatta biraz kendime erken geldim çünkü işlemlerin yapıldığını hissediyordum tabi acı hissetmiyordum tamamen işlemler bitti Beni ameliyathaneden çıkarttıklarında yine eşim görümcem herkes başımda beni görmek için sabırsızlanıyorlardı annemler teyzemlerde çocuğun peşine gitmişler kaçırırlar diye🤣🤣🤣🤣 İlk işim oğlumu sormak oldu ama biraz garip sormuşun oğlumun her şeyi tamam mı 🤣🤣bayağı güldüler ama galiba anestezinin etkisi ile🙈oldu sonra odama geldim hemen peşine oğlumu getirdiler ben koca yanaklı biriyim gerçekten de doktorumun dediği gibi oğlum daha tosbik doğdu oğlum 4 kg 100 gram Annesi gibi koca yanak babası gibi koca göz hemşirelerin favori Bebek dediği YağızAhmetimmm gelmişti onu gördüm sanki başka bir dünyaya açılan bir kapıdan geçtim sanki başka bir dünya verildi bana çok şükür rabbime şimdi 15 günlük olduk sezeryan Doğumun ufak tefek sıkıntılarını elbet yaşadım ama onlar bu mutluluk ve şükrün yanında vız gelir ☺️🤲🏻♥️ Rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin kızlar Allahım sağlıkla hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşaallah 😍😍😍 uzun oldu ama bende hep uzun okumayı severdim 😅
KadriyeDerin melikeaynrr Ağladık resmen kayınvalidemle Allahım bizede kucağımıza almak nasip etsin sizide oğlusunuzla hayırlı mutlu uzun ömürler versin canım 🙏❤️
yagmurtpl melikeaynrr ay maşallah ne güzel anlatmışsın 🤗 darısı bizlere olsun sağlıkla kavuşalım yavrularımıza inşallah 🙏😍
Denizliche Tebrikler ,güzel bir doğum hikayesi olmuş.Allah analı babalı büyütsun,iyi insanlarla karsilastirsin