mmerve26 öncelikle cok geçmiş olsun.
Ben bu sebeple 35+2 de doğum yapmıştım. O kaşıntı öyle korkunç ki asla uyutmuyor vücudu yara bere yapıyor özellikle akşamları artıyor. El ayak olmak üzere vücudun her yerini sarıyor kaşıntı. Değerler yükseldikçe kaşıntı artıyor. Normalde 14 olması gereken değer bende 24 Dü o zaman teşhis konulmuştu. Doktorum ilaç verip haftada bir tahlil istiyordu, eğer değerin 40 ı görürse sezeryana başvurmak zorunda kalırız demişti çünkü bebeği zehirlemeye başlıyor plesanta. Bende 80 i gördü en son ilaç kullanmama rağmen. İşin enteresan yanı sebebi bilinmeyen bir rahatsızlık. Ama çok şükür bebeğim yoğun bakımda kalmadan kavuştuk. Herkeste farklı seyrediyor bu süreç, erken tanı konulan birinin hastanede müşade altında yatanıno da duydum, ilaçla toparlayanını da. İnşallah sizin süreciniz hiç sıkıntı çekmeden yavrunuza sağlıkla kavuşarak sonlanır