Zehrakomut Merhaba kızlar bir soru soracağım size daha önce hiç gebelik geçirmediğim için bilmiyorum 1 yıllık evliyim şimdi gebelik planlıyorum inşallah olur. Her kadında bebek yerleşiminde lekenleme yada kanama oluyor mu?###
Yagmur_277 Zehrakomut ben yaşamaıştım regl günümde bir kaç damla lekenme oldu ben regl olduğumu zannettim gerisi gelmeyince anladım ki yerleşme kanaması
Eylb_ Zehrakomut benim yerleşme kanamam olmuştu 2 sabah üst üste açık renkli ve akşama kadar sürmeyen bir kanamaydı. O zamanlar hamile olduğumu bilmiyordum tabii bi sonra hafta öğrendim. Ama her hamilelik birbirinden ayrıdır. Her kadın mutlaka bunu yaşayacak diye bir şey yok :)