Elif3535 İlk kalp atışlarını duyduk tarif edilemez bir duygu değil mi 😢😇 şimdi kontrol günüm gelsin de hep duyayım istiyorsun hamileliğin her dönemi böyle heyecanlı ve gergin mi acaba benimle mi kalbi atıyor mu benim gibi olan arkadaşlar var mı türümün tek örneği miyim 🙃
Buseerktk Elif3535 bizde haftaya duyucaz inşallah 😍 eşimde bende çok heyecanlıyız hep böyle olucak galiba 🤗 tatlı telaşlarr 😍
melekimm Elif3535 ilk kalp atsini duydugumda bende oyleyim canm 23 haftalk olduk kontrellerimi heycanla bekliyorum tarif edilemez bir duygu Rabbim herkese yasatsn insaAllah 😊😍💜
Haticecinar Elif3535 yalniz degilsin canim bizde gecen hafta duymuştuk aglamaktan helak oldum sevincten cok guzel bir duygu Rabbim herkese yasatsin bu duyguyu insallah 🙏🙏🙏
ozgealrstr Buseerktk yaaa bende haftaya perşembe duyacağım çok heyecanlıyım ve korkuyorum bir düşük yaşadım geçen yıl ama inşallah o güzel sesi duyarım 💕
yagmurtpl Canım kalp atışını duyana kadar içim rahat etmemişti, duyunca dünyanın en mutlu insanı oldum tabiki, içimde atan bi kalp var ❤️ Yüca rabbim sağlıkla kucağımıza kavuştursun yavrularımızı inşallah 🙏
AysegulAloluAcikgoz Elif3535 gözünüz aydın canim rabbim kucaginizada almayi nasip etsin insallah. Heycan hic bitmiyor canim insan bir sonraki kontrolü dort gozle bekliyor gormek duymak icin.
B-P-R miniko inşallah Yaa 😍 Napiyim Eşim 12 de gidiyo Gece 1 de Geliyo Benimde Ne kaynanam Var ne Kayın Pederim iki eltimede uzak Oturuyorum Zaten 7/24 evde tekim zaman Gecmiyo Bende Buraya Giriyorum burda vakit Geçirmeye Çalışıyorum 🤷🤷 Yapicak başka bişey yok
Elif3535 Bende hesaplamalara göre 6 haftalık 2 günlükken gittik bebek 0,924 cm olmuş o yüzden 7 haftalık saydı doktor :))) haftasına göre büyükmüş :)))
B-P-R miniko Doktorum Yoktu bugün Ya Acil Bişey olmuş Gitmek Zorunda Kalmış 😏 Bende Başka Doktora Gitmek istemedim Pazartesiye Kaldı 🤷🤷😏