Ege1209 Arkadaşlar merhaba aranıza yeni katıldım .ikinci hamileliğimdeyim, ilkinde göğüslerim den çok sıkıntı yaşadım şimdi napmam lazım,gümüş göğus kapakları onerirmisiniz.simdiden teşekkür ederim
1234momsss Ege1209 kaç haftalıksınız ben 8 aydan sonra lansinoh krem sürmeye başlamıştım bide her emzirmeden sonra ılık suyla temizledım mınımum derecede yara oldu bu gebelıgımdede oyle düşünüyorum
Erbe Ege1209 gümüş kapak ilk hamilelikte de doğumdan sonra kullandım ve gram yaram catlamam olmadı şimdi ikinci yolda yine aynı şekilde kullaniyorm krem dahi kullanmadım
1erkekkannesiiii Ege1209 merhaba, benim ilk gebeliğim 6 ayın içindeyim göğüs uçlarım yara oldu şimdiden. Gümüş kapak aldım ebebekten 925 ayar. Bide lansinoh un göğüs ucu kremini aldım. Doğumdan birkaç hafta önce günde 1 saat kullanmak gerekiyormuş insallah düzelir kullanan herkesten olumlu şeyler duydum. Kuzenim de emzirirken göğüs ucu düşecekti nerdeyse gümüş kapak sayesinde iyi olmuştu