sedamom00 Kızlar doktorum 1 ay sonra gel dedi 15 haftalıkken gideceğim ama bebeğimi görmek istiyorum cinsiyetini de merak acaba başka doktora gitsem kendi doktoruma ihanet etmiş olurmuyum e nabız da gittiğim belli olur mu 😂😂
nilsmomy sedamom00 ben 2 kere farklı doktora gittim, kendi doktorum hiçbir şey demedi zaten ne diyebilir ki 😂
sedamom00 zamaneannesi80 Bayadır bu doktorumdayım çok severim kendisini beni de tanıyor sayılır başka doktora gittiğimi görse kızar belki 🙃😂
BBuseY Valla biz önce bayan doktorla başladık sonra erkek doktora geçtik ve odaları da yan yana 😀 ne olcak ki biz doktoru seçebiliriz ama doktor hastasını seçemez 🌸🌿