Prenseskuzum açılmadığı sürece kurumaz tabikide 🙄 çok biliyor herkes sanki mağazalar sürekli stok mu yeniliyor, aylarca depoda rafta kalıyor orda da
Sleepy yenidoğan 12 paketi 40 liraya aldm jokerden geçen hafta
Şimdi 70e çıkmş
Takip ediyorum düştüğü anda 3 kutu alıcam