İki kez test yapmıştım negatif çıkmıştı, biri erken gebelik testi biri kaset test, adetim bugünle birlikte 3. Gün gecikmede herhalde stresten gecikti😞geceden beri aynı hasta olucakmışım gibi kasık ağrım ve sağ kasığımdan dizime kadar ağrı var hastalanacağım zaman böyle oluyordu😞 benim gibi böyle bir durum yaşayan var mı acaba sonrasında pozitif olan