Kızlar merhaba, ben polikistik över sendromlu bir kadınım. Adetimi ilaçlarla düzene soktum..
27 Mayıs -3 Haziran
2 temmuz -7 temmuz
2 Ağustos -7 Ağustos
1eylul-6 Eylül
6 Ekim -12 Ekim
Adet tarihlerim bunlar son aylarda. Eşimle son adetimden sonra iki güne bir ilişkiye girdik. Hiçbir belirti yok şu an . Testi ne zaman yapmalıyım sizce ?
Bu arada bir evladim var Allah isteyen herkese versin. 3 yaşına girdi . İkinci cocugumuzu da kucağımıza almak istiyoruz bir yıldır deniyoruz …