Bdncrr valla çevremde de bende de öyle oldu. Anneler grubumuz var hepimiz aynı zamanda doğum yaptık çocuklar şimdi iki buçuk yaşında. İlk 5-6 ay bizim hamileliğin son döneminde uykukarimiz nasılsa onlarda da öyle oldu 😅 tesadüf olduğunu düşünmüyorum. 7/24 whatsappta olan arkadaşın oğlu mesela sıfır uyku hala. Benim de kaçta uykum geldiyse kaçta uyaniksam kızım aynı düzende devam etti çok zordu 🤣 geceleri uyuyamazdım gündüz gözümü acamazdim kızım da aynıydı doğduğunda