akarsuu37 Merhaba. 38.haftadayım. Dün çatı muayenesi oldum bugün çok az şekilde kahverengi jelimsi bir akıntım oldu. Acaba muayene mi tetikledi yoksa doğumum başlıyor mu? Herhangi bir sancım yok. Aynı durumda olan var mı
Tugcecanan akarsuu37 aynı durumdayım dün muayene oldum sabah yoğun şekilde kahverengi akıntım geldi doktoruma sordum hemen. Sancın sıklaşırsa gel dedi onun dışında gerek yok açılmanın artması için akıntı olması iyi dedi. Zaten dün muayenede perşembe günü için yatış vermişti 2cm açılmam vardı
Ymrbgr123 Merhaba bende 38. Haftadayim bugun cati muayenesi oldum doktor hafif pembemsi Yada kahverengi bi akıntın olursa takılma muayene ettigim icindir dedi bilginiz olsun