Bebegim0101 merhabalar, bizim kanamamız durdu çok şükür 🙏🏻 hala içeride kanama alanı var fakat sınırlanmış şekilde yani aktif değil şuanda. Sürekli yatıyorum 10 gündür tuvalet harici kalkmıyorum, bir süre daha bu şekilde geçecekmiş. Bu arada size de çok geçmiş olsun, oksapar ve asprin bende kullanıyorum normalde, kanamam olduğu gün doktorum kesti 10 gündür kullanmıyorum. Pazartesi kontrolüm var onda belli olacak tekrar başlayıp başlamayacağım, bekliyoruz bakalım. Umarım sizinde en kısa sürede geçer korkmayın dinlenin bol bol ayakta durmayın 🙏🏻