Fundayakut emin ol hiç gerek yok yani ben alsam hiç kullanamazdim yazın 6-7 aylik oluyor rahat etmezdi boş para verirdim birden büyüyorlar kışında karda kışta bebek arabasıyla biryere gitmek hiç mantıklı gelmiyor bende kanguru aldım iyice sarar kanguruyla gideriz asilarimiz tahlillerimiz olunca zaten çoğunluk arabayla gidiyoruz iki markete oraya buraya kanguru kullaniriz