Kbraa9 Hanımlar selamlar bugün kontrole gittim 30+0 şuan. Boy demedi ama kilo 1800 dedi doktorum sizce böyle devam edersem iri bebek mi olur yoksa 3500 gibi mi
SebnemRasit 29 da gittik 1630 gram dedi 31 de gidicez kontrole acaba kaç kilo olacak bende korkuyorum iri olur diye ya
SebnemRasit Kbraa9 amin inşaallah normal doğum düşündüm için korkuyorum ilk gebelik bide ne biliyim ya
Kbraa9 SebnemRasit bende normal düşünüyorum canım benim de ilk ki iri olursa bende tereddüt ederim doktorum ne derse onu yaparım diye düşünüyorum
mor_menekse SebnemRasit benim kilosu 2 hafta önde şuan için normal doğuma engel değil dedi doktorum merak etmeyin sizde . Allah kolay doğum nasip etsin hepimize 🤲
prmgmze112 29+6 da gittim bende 1712 kg 42 cm dedi ve haftasıyla uyumlu dedi . İri bir bebek demedi doktorum
Kbraa9 mor_menekse ya maşallah canım , amin inşallah hepimiz için kolay kolay doğumlar olsun inşallah