Daffyy Belime karnıma ve kasıklarıma sancı gelip gidiyor ama asla geçmiyor saatlerdir sizce normal midir
Daffyy Ahuum daha dün kontrolüm vardı aksi gibi bugün oldu sancı gelip gidiyor sürekli kalmıyor çok şüphedeyim korksam mı gitsem mi bilemedim
Seval1276 Sancı birinci dk tutun. Kaç dk da bir geliyor ve iki sancı arasındaki süre azalıyorsa doğum başlıyor demetir
glnr_21 Daffyy o ağrılar varya beni 18. Haftamdan 22 haftaya kadar mafetti ne yürüyebildim ne oturtabildim be yatabildim içiyorum magnezyumu hemen kesti
Daffyy glnr_21 bugüne kadar hiç ağrım olmamıştı gerçekten aşırı zormuş bende kalkamıyorum umarım benimki de geçer çok geçmiş olsun😊