Edabykl gazdandır birde dediğim gibi atak haftaları oluyormuş. Birçok uyarana maruz kaldıkları için güvenli ortam istiyorlarmış. Loş ışık ve sessiz ortamda anne kucağında sakinleşiyor bebeğim. Siz de deneyebilirsiniz. Sürekli kucakta yoruyor ama bu günlerde geçecek🥲