Seda_Tekdis1207 Merhaba hamişler Ben bugün test yaptım 2 çizgi çıktı kan desti de 740 çıktı. Ama 14 ünde kan verdiğimde hamilelik yoktu acaba ikiz mi bilen başına gelen var mı
EmineDefneGokce Seda_Tekdis1207 11 gün var arada çokta yüksek değil normal . Bide hcg düşük olupta ikiz olanda çok var . Usg ile anlaşılır 🌺
3babymom Seda_Tekdis1207 betanin ikizle alakası yok benim 6400 du ama tek bebekti muhtemelen sizinki erken dollenmedir
havvaana Seda_Tekdis1207 adet olmam gereken günde beta hcg 2300lerdeydi. Tek ikiz olduğu ordan anlaşılmıyor keseyi ve bebeği gördükten sonra tek mi ikiz mi söylenebilir