Hanımlar iki haftadır tansiyonum yüksek doktor bugun tansiyon ilacı verdi cumartesiye kadar kullan normale düşmezse acil sezeryana alırım dedi normal doğum çok istiyordum ve şuan çok korkuyorum başına böyle bişey gelipte bebeğini sağ salim kucağına alan varmi ? İlk gebeliğim