Mugeliya ben bat beklemiyorum ama regl gunum 27 temmuzdu 20-21den sonra hep regl olcak gibi agrilarim olmustu ve cok fazla bel agrim hamilelik beklemedigim icin test yapmakta aklima hic gelmedi valla gecikmeden 8 gun sonra yaptim o 1 haftada cok bel kasik agrim olmustu. umarim guzel haberler alir bizede guzel haberler verirsiniz🙏